reklama

Domáce násilie

Nikdy som mu nedôverovala. ON – zákonite mužský rod – nevypočítateľný a surový. V sobotu som už nemohla odďaľovať naše stretnutie, raz k tomu muselo prísť. Radšej skôr a rýchlo to mať za sebou. Cítila som, že ani jemu sa to nepáči. Z tieňa na mňa zazeral, tmavý, trošku bachratých tvarov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Spomenula som si na naše prvé stretnutie. Tešila som sa – nie, bola som nadšená. Dotýkala som sa jeho tela, hladila som ho s bolestným vedomím, že on mi to nikdy neopätuje. Bolo leto a on sa leskol v lúčoch slnka...

V sobotu sa mi už nezdal krásny, všetka poetika nášho vzťahu vyprchala. Načiahla som sa k nemu. Skúšala som, kam až môžem zájsť, aby som ho nevyprovokovala a neskončilo sa to tragédiou. Neobratne sme začali náš dialóg. Boh vie, že som sa snažila, ale on stále len vrčal. Chytila som ho, ale vyšmykol sa mi a prisal sa mi na ľavý prsník. Zjojkla som a vykrútila mu to jeho chápadlo. Chcelo sa mi kričať od zlosti. Zatínajúc zuby, schytila som odtrhnutý vlajúci izolep, znovu mu pripevnila jeho nepodarený chobot a boj sa začal odznova. Vysávanie je drina...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Venované môjmu vysávaču Concept Jumbo

Judita Sobotová

Judita Sobotová

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Když už člověk jednou je, tak má koukat aby byl. A když kouká, aby byl, a je, tak má být to, co je, a nemá být to, co není, jak tomu v mnoha případech je.WerichŠtatistika: Zoznam autorových rubrík:  KaždodennostiIntrákový životKnihySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu