reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Judita Sobotová

Judita Sobotová

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Když už člověk jednou je, tak má koukat aby byl. A když kouká, aby byl, a je, tak má být to, co je, a nemá být to, co není, jak tomu v mnoha případech je.WerichŠtatistika: Zoznam autorových rubrík:  KaždodennostiIntrákový životKnihySúkromnéNezaradené

reklama

Intrákový život

Američanka obyčajná verzus Slovenka obyčajná

Judita Sobotová

Američanka obyčajná verzus Slovenka obyčajná

Dnes som sa bližšie zoznámila s dvoma druhmi, ktoré sa zaraďujú medzi čeľaď ženké. V princípe vyzerajú úplne rovnako, a na to, aby sme ich odlíšili, je potrebné blízke stretnutie tretieho druhu. Do cesty sa mi postavili 2 krásne exempláre z každého druhu. Upozorňujem, že charakteristika, ktorú tu uvádzam, nemusí byť príznačná pre celý druh, tobôž nie pre celú čeľaď. Možno som naďabila na naozaj exemplárne kúsky, ktorých vlastnosti sa vymykajú vašej bežnej skúsenosti.

  • 20. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Ako matfyzáci ZOO navštívili

Judita Sobotová

Ako matfyzáci ZOO navštívili

Bolo nás 10 statočných. Vlasatý, chudokrvná, šišatý, vysoký, hnedovlasá, chudý, roztomilá, zelenooká, frajer a blondínka. Chceli sme spoznať aj iné zvieratá ako švehlu obyčajnú, rusa domového a švába obyčajného. Slnečná nedeľa a vstupné zadarmo, čo viac si študent môže priať?

  • 26. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Budíček alias okrídlené potkany

Judita Sobotová

Budíček alias okrídlené potkany

Práve som úspešne obhájila diplomovku, urobila štátnice a pred školou ma čakal riaditeľ  VUB-ky. Úctivo ma pozdravil a povedal, že za nástupcu si vybral mňa a môžem nastúpiť hneď, ako si on zbalí kufre a medzitým mi zebezpečí účasť na konferencii na Madagaskare. Moje nové strieborné služobné auto (BMW 6 Cabrio) bolo pristavené pred školou a... strašný škrek.

  • 14. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 714x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu