reklama

Autobusová stanica

Ja: Dobrý deň.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Predavačka: ...

Ja: Poprosila by som jednu zapekanú žemľu so syrom.

Predavačka: (otočka o 45 stupňov, do útrob stánku sa šíri rev) Zapekaná syrová žemľa!!! (otočka na druhú stranu) Tridsaťpäť. (očný kontakt stále žiadny)

Ja: Ďakujem.

Predavačka: ...

Ja: Dovidenia.

Predavačka: ...

Komunizmus je stále v nás. Obdobie, keď nič nebolo naše a všetko bolo všetkých a každý mal plat a prácu bez ohľadu na svoje schopnosti, v našich hlavách prežije aj slovenskú menu. Náš zákazník - náš pán je stále heslom toho hnusného prehnitého kapitalizmu. Skončí sa to niekedy? Rečnícke otázky sú svine...

Judita Sobotová

Judita Sobotová

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Když už člověk jednou je, tak má koukat aby byl. A když kouká, aby byl, a je, tak má být to, co je, a nemá být to, co není, jak tomu v mnoha případech je.WerichŠtatistika: Zoznam autorových rubrík:  KaždodennostiIntrákový životKnihySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu